Ens dediquem a cultivar quasi tres hectàrees d'horta ecològica certificada, però com que l'agricultura per si sola no dóna (almenys amb aquesta superfície), també venem fruita i verdura a particulars. Ho expliquem perquè s'entengui que a part de servir cistelles ecològiques, hem de combinar-nos per cuidar els camps, cosa que no és senzilla. No som simples revenedors, vaja.

Com són les nostres cistelles?

On i quan repartim?

Tot és ecològic? D'on vénen els productes que venem?

Punts de recollida i transport a domicili

Què passa si manca algun producte? Com fem les devolucions?

Com es fa la comanda d'una cistella?


 

LES NOSTRES CISTELLES

Cada setmana, normalment els dissabtes, publiquem quatre cistelles a la web, les dues de verdura i les dues de fruita i verdura. Aquestes són les que anomenem cistelles tancades, ja que porten els que nosaltres hi posem. Tenen dues mides: les petites, de 4-5kg (ideals per a una sola persona o parelles) i les grans de 9-10kg (per a famílies o bons consumidors de verd i fruita). Els pesos són aproximats (tot i que sempre pesen el mínim), ja que depenent del contingut o dels canvis que hi feu poden variar.

A part, hi ha la ccistella a la carta, on hi podeu posar tot allò que vulgueu sempre i quan tingui un import mínim de 30€.

Les cistelles tancades porten sempre productes de temporada, prioritzant el producte propi, tant nostre com dels membres de la cooperativa EcoMaresme. Tot i ser tancades, s'hi poden fer fins a dos canvis (treure un o dos productes i canviar-los per d'altres). I a banda dels canvis, s'hi poden afegir tants productes com es vulgui.

 

ON I QUAN REPARTIM?

La nostra àrea de repartiment és tota la costa del Maresme i Barcelona, arribant fins a l'Hospitalet i altres poblacions de l'àrea metropolitana que no s'allunyin gaiire (Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià del Besòs, etc.)

 

Actualment repartim els dimecres i dijous a la tarda, a Barcelona capital i costa sud del Maresme. L'horari és de 18 a 22h (comencem a les 17:30 al centre de Barcelona, i sovint a les 19:30 ja hem acabat amb la capital i enfilem camí de tornada per la costa)

Els divendres repartim a Mataró i costa nord del Maresme. A Mataró de 12h-14h i de 17-18h, i a partir de les 18h de Mataró en amunt.

 

TOT ÉS ECOLÒGIC? D'ON VE EL QUE VENEM?

Tot, tot, i TOT. Tenim les ostres terres certificades, com també totes les finques dels socis d'EcoMaresme. Cada dimecres ens reunim amb la cooperativa per intercanviar producte propi i rebre palets de fruita i altra verdura d'altres productors, tot directe de productor.

A banda d'això, fem un parell de viatges setmanals a Hortec, una cooperativa de productors de Mercabarna on agafem productes més peculiars, com làctics, fruits vermells, pasta i llegums, fruits secs, etc.

 

 

PUNTS DE RECOLLIDA I TRANSPORT

El transport és un factor limitant del nostre dia a dia. Per això qualsevol estalvi de temps i benzina és una bona notícia.

Tenim varis punts de recollida, on es poden recollir les cistelles sense cap cost de repartiment. En aquest cas la cistella ha d'estar pagada, ja que els punts de recollida no gestionen cobraments. Els horaris de cada punt són els del local en qüestió, però són les primeres entregues que fem i les cistelles hi són a parti de les 17:30.

Pel que fa als repartiments a domicili, els fem després dels punts de recollida. Com hem dit abans, primer fem el centre de Barcelona, després les rodlies, i acabem tornant a Mataró per la costa, repartint a Santa Coloma, Badalona, Montgat, etc. El cost de rebre la cistella a casa és de 4€. Cost que es pot reduïr si en un mateix domicili s'entreguen dues cistelles (en aquest cas 2€ i 2€), i a partir de tres cistelles s'elimina el cost de transport.

 

 

QUÈ PASSA SI MANCA ALGUN PRODUCTE? COM FEM LES DEVOLUCIONS?

A vegades, d'entre tots els productes que es demanen, algun pot no arribar. Pot ser que a Hortec no ens el serveixin, pot ser el retornem al productor perquè no compleix els mínims estàndars de qualitat, pot ser que en rebem menys del que n'havíem demanat i no arribi per a tothom, o també que no en collim prou. En aquests casos hi ha dues opcions:

Si es tracta d'algun producte inclòs a les cistelles tancades, els substituïm per algun altre del mateix import. Si manca un producte d'una varietat concreta, el substituïm per un de semblant (si ha fallat l'enciam de roure, podem fer el canvi per un enciam meravella, o si manca patata vermella, la canviarem per blanca).

Si no hi ha cap canvi possible, en farem la devolució al mateix copmpte dés d'on s'ha fet el pagament.

D'altra banda, si revisant la cistella s'observa que hi manca algun producte i ha arribat en mal estat (ens ho mirem molt, però sempre pot passar per alt), ens podeu enviar un correu i farem la devolució a l'instant, cap problema.

Aquestes devolucions les realitzem un cop les cistelles marxen en furgoneta la mateixa tarda, i solen arribar el mateix dia. Si hi ha qualsevol incidència, no dubteu a escriure'ns a info@elbroquil.cat o trucar-nos al 644 978 802.

 

COM ES FA LA COMANDA D'UNA CISTELLA?

Primer de tot necessitem estar registrats al web. Si ja tenim un usuari, hem de clicar a l'enllaç "Entra" a la part superior dreta al costat de l'icona del cistell, d'introduir el nostre correu i la contrassenya corresponent.

Si som usuari nous, clicarem a "Registra" i introduirem l'adreça de correuque vulguem fer servir. Rebrem un correu electrònic amb les instrtuccions per activar el nostre compte.

Un cop ja hem entrat, cliquem a "Vull una cistella" (al menú superior). Per defecte, se'ns mostrarà la cistella petita de verdura, però podem mirar-les totes per saber quina ens interessa. Un cop ens decidim, veurem que els productes inclosos a la cistella vénen marcats, i que en desmarcar-ne un, se'ns desbloquegen els canvis que hi ha a sota. Podem desmarcar fins a dos productes, que haurem de substituïr ambfins a dos opcions dels canvis de sota. Un cop n'estem segurs, cliquem a "Afegir al carretó" a baix de tot a l'esquerra.

Apareixerà una nova pàgina amb tots els productes disponibles per afegir  a la cistella. Per defecte apareixeran tots, però podem filtrar-los per famílies amb el menú central. Per afegir-los al carretó, caldrà triar la quantitat desitjada (per defecte apareix 1) del producte en qüestió i clicar el botó "Afegir al carretó" de sota seu. Immediatament s'actualitzarà el carretó de la part superior dreta, i podrem comprovar el que acabem de demanar. Fem el mateix amb tots els productes que vulguem afegir, i un cop acabem, cliquem a "Passa per caixa" a sota el carretó de la compra de la part supeior dreta.

Apareixerà una pàgina amb la nostra tria: la cistella que hem demanat (amb els canvis que haguem triat) i els afegits. Fem una repassada i si ens cal alguna cosa més, cliquem a "Afegir productes addicionals". Podem variar quantitats clicant a les pestanyes de la columna "Quantitat" i eliminar productes a la columna "Elimina", i veure com queda la comanda clicant a "Actualitza el carretó". Si tot és correcte i teim la comanda tal i com volem, cliquem a "Passa per caixa".

Ara ve un pas important, així que parem atenció. Veurem altra vegada el contigut de la nostra comanda (si hi veiem quelcom erroni o la volem modificar, torneu enrere amb el navegador), i a sota dos apartats: Billing Information (dades de facturació) i Enviament.

El primer són les dades de client (les nostres dades personals i de contacte), revisem que siguin correctes (es poden editar, i un cop guardades queden registrades, pel que no haurem de revisar-les cada vegada).

El segon són les dades d'enviament (allà on ha d'anar la cistella). Sota "Enviament" hi ha dos opcions: "Punt de recollida" o "Servei a domicili".

Si volem recollir la cistella en un dels nostres punts de recollida, triarem aquesta primera opció (ve marcada pere defecte), però haurem de triar quin (apareixen separats pel dia de repartiment de cadascun), i cliquem a "Següent pas"

Si volem rebre la cistella a domicili o en una adreça concreta, triarem "Servei a domicili".

Per defecte apareixeran els dies que concorden amb l'adreça de facturació, ja que en el 99% dels casos l'adreça de facturació és la mateixa que la d'enviament. En el cas de Barcelona i costa sud del Maresme, ens apareixerà l'opció de dimecres o dijous, per exemple. Triem la que desitgem i cliquem a "Següent pas"

Si no concordés, hem de desmarcar la pestanya de sota on posa " Les meves Dades d'enviament són el mateix que les meves Dades de facturació. " Posem l'adreça d'enviament desitjada i cliquem a "Següent pas".

Si ens deixem de marcar algun camp requerit, la web ens ho farà saber. Revisem que tot quedi triat i cliquem a "Següent pas".

Finalment, veurem altra vegada la comanda i les dades de client i enviament. Ho tornem a revisar, i ja podem procedir a fer al pagament amb targeta clicant a "Següent pas".

Se'ns transportarà a una passarel·la de pagament totalment segura on haurem d'introduïr les dades de la nostra targeta per satisfer l'import de la comanda. Qualsevol devolució que us fem anirà a aquest compte. Un cop acabat aquest tràmit, la comanda ha quedat completada i se'ns tornarà la la pàgina web d'El Bròquil.